Koszyk

Twój koszyk jest pusty

Regulamin opinii

Regulamin udostępniania opinii w serwisie i mediach społecznościowych

data publikacji: 30.05.2025


Zależy nam na Waszych opiniach i starannie dbamy o to, aby były one oparte na rzeczywistych doświadczeniach naszych odbiorców. W przypadku opinii nieprawdziwych bądź wulgarnych zachowujemy sobie prawo do ich niepublikowania.

Niniejszy dokument reguluje zasady dodawania, publikowania oraz weryfikowania opinii dotyczących towarów lub usług oferowanych przez Usługodawców.


DEFINICJE:

Opinia – udostępniona w Serwisie bądź mediach społecznościowych Usługodawcy, subiektywna ocena lub wyraz zdania na temat konkretnego towaru lub usługi, oparta na doświadczeniach osobistych Odbiorcy.

Serwis – strona www/sklep internetowy w domenie www.zajaranizyciem.pl

Usługodawca - Maciej Białoszewski prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Maciej Białoszewski "Zajarani życiem" ul. Staszica 1E 05-190 Nasielsk NIP: 5311605819

Odbiorca - Osoba lub firma, która nabywa towary lub korzysta z usług oferowanych przez Sprzedawcę.


ŹRÓDŁA OPINII:

1. Opinie prezentowane w Serwisie oraz w mediach społecznościowych pochodzą między innymi z niżej wskazanych źródeł:


  • Wiadomości e-mail przesłanych bezpośrednio przez formularz Serwisu

  • Profili na platformach w mediach społecznościowych w tym z wiadomości prywatnych, komentarzy pod postami.


Usługodawca nie wykorzystuje opinii, które zostały kupione bądź sponsorowane. Nie ma również prawa do publikowania lub zlecania publikacji fałszywych opinii lub rekomendacji, ani do zmieniania istniejących opinii lub rekomendacji w celu promowania swoich towarów lub usług. W ostatniej sytuacji, Usługodawca udostępnia wybrane przez siebie opinie w Serwisie oraz w jego mediach społecznościowych.


JAK WERYFIKOWANE SĄ OPINIE?

1. Usługodawca zapewnia, że opinie użytkowników/odbiorców są weryfikowane przez niego i pochodzą od osób, które korzystały z usług bądź towarów Usługodawcy.

2. Opinie prezentowane w Serwisie/mediach społecznościowych weryfikowane są przez Usługodawcę w ten sposób, że Usługodawca w przypadku powzięcia wątpliwości o autentyczności opinii kontaktuje się z autorami opinii, które są dla niego niezrozumiałe lub budzą wątpliwości i podejrzenia, iż nie pochodzą od jego klientów. Następnie Usługodawca porównuje dane osobowe udostępnione w ramach wystawiania opinii lub danymi i informacjami posiadanymi przez Usługodawcę w zakresie Odbiorców korzystających dotychczas z towarów lub usług Usługodawcy.

4. Odbiorca powinien formułować opinie w sposób rzetelny, uczciwy i merytoryczny, w miarę możliwości poprawny językowo oraz bez używania wulgaryzmów i innych słów powszechnie uznawanych za obraźliwe.

5. Zakazane jest zamieszczanie opinii:

  • Bez uprzedniego skorzystania z towarów lub usług Usługodawcy;

  • Na temat towarów lub usług, których Odbiorca nie zakupił;

  • Wypełniających znamiona czynu nieuczciwej konkurencji w rozumieniu art. 3 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;

  • Wulgarnych, obraźliwych a przede wszystkim nieprawdziwych;

  • Przez opłaconych Odbiorców, w szczególności w celu sztucznego podwyższenia/obniżenia oceny towaru lub usługi. dane dotyczą.


USUWANIE OPINII

1. Usługodawca zastrzega sobie prawo do nie publikowania oraz usuwania opinii, które są wulgarne, obraźliwe, a przede wszystkim zawierają nieprawdziwe informacje lub są w inny sposób sprzeczne z prawem.

2. Usługodawca zapewnia, że nie usuwa negatywnych opinii jedynie ze względu na niezadowolenie Odbiorcy.

3. Odbiorca ma prawo w każdym czasie cofnąć usunąć bądź cofnąć zgodę na udostępnienie jego opinii.


DANE OSOBOWE

1. Przetwarzanie danych w celu wysłania maila z prośbą o ocenę Serwisui/lub Towaru odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit f) RODO, a przetwarzanie to odbywa się w usprawiedliwionym celu administratora danych (Usługodawcy), którym jest doskonalenie oferty i/lub Towaru i/lub Serwisu poprzez gromadzenie rzetelnych opinii o nich przez właściciela Serwisu .

2. Dane osobowe Odbiorcy, w szczególności jego adres e-mail nie jest udostępniany innym osobom lub podmiotom, a służy jedynie weryfikacji, czy osoba dokonująca oceny jest faktycznie osobą, która dokonała zamówienia danego towaru i jest przechowywany wyłącznie do wiadomości Usługodawcy.


REKLAMACJE

1. Odbiorca ma prawo do złożenia reklamacji.

2. Wszelkie reklamacje można przesyłać na adres e‑mail: kontakt@zajaranizyciem.pl

3. Reklamacja powinna zawierać dane umożliwiające identyfikację Odbiorcy (imię i nazwisko, adres do korespondencji, adres e-mail), przedmiot reklamacji oraz żądania związane z reklamacją.

4. Rozpatrzenie reklamacji następuje w terminie 14 dni od dnia złożenia kompletnego zgłoszenia reklamacyjnego przez Klienta.